Rate this post

قطعا هر کسی انتظار دارد که در مراسم ترحیم عزیزانش، همه چیز به بهترین نحو انجام شود. یکی از مهم‌ترین مسائلی که همیشه برای شخص میزبان اهمیت بسیاری دارد، پذیرایی از مهمانان است. پکتو مسئولیت این پذیرایی را بر عهده گرفته و آن را به نحو احسنت انجام می‌دهد. همانطور که پذیرایی از مهمانان در مراسم‌ ترحیم بسیاری از افراد سرشناس را به خوبی انجام داده، از عهده هر مراسم دیگری نیز به خوبی بر می‌آید. در ادامه‌ی این مطلب، مراسم ۵ فرد سرشناس که پکتو عهده دار مراسم ترحیمشان بوده را شرح خواهیم داد.

پذیرایی پکتو از مهمانان در مراسم ترحیم افراد سرشناس

همان‌طور که اشاره کردیم، پذیرایی از مهمانان در مراسم ترحیم برخی از افراد سرشناس توسط پک‌های ویژه پذیرایی پکتو انجام شده است. برخی از این افراد عبارتند از ارشا اقدسی، کریم اکبری، پدر آقای محمد علیزاده، پروفسور علی اکبر رمضانیان پور، برادر محمد علی فردین و… که در ادامه درباره پک‌های پذیرایی که برای مراسم‌شان انتخاب شده بود، صحبت خواهیم کرد.

ارشا اقدسی

ارشا اقدسی، بدلکار محبوب و مشهور ایرانی، یکی از افرادی است که پذیرایی از مهمانان در مراسم ترحیم‌اش را عهده‌دار بودیم. او در شاخه ورزش‌های رزمی تبهر زیادی داشت و مربی رشته آیکیدو بود. در سال 1384 با پیمان ابدی آشنا شد و در کنار او به حرفه بدلکاری روی آورد. او این حرفه را تا جایی ادامه داد که در شاخه‌های متفاوتی از بدلکاری و ورزش‌های این چنینی، به درجه مربی و سرمربی‌گری رسید. متاسفانه ارشا اقدسی در سال 1400 در یک صانحه تصادف که هنگام فیلم برداری رخ داده بود، جان خود را از دست داد.

برای پذیرایی از مهمانان در مراسم ترحیم ارشا اقدسی، تعداد 500 پک پذیرایی ویژه مراسم ترحیم توسط پکتو آماده شده بود و بدین ترتیب پذیرایی از مهمانان به بهترین شکل انجام شد. پک‌های پذیرایی می‌توانند شامل میوه تازه، آبمیوه، کیک، حلوا، خرما، شکلات و… باشند که طبق سلیقه و انتخاب صاحب عزا در بسته‌ها قرار می‌گیرند.

کریم اکبری

کریم اکبری مبارکه، بازیگر و کارگردان ایرانی بود که کار خود را از سال 1350 در سینما و تئاتر آغاز کرد. او در سال 1359 فعالیتش را در تلویزیون شروع کرد. از معروف‌ترین نقش‌هایش می‌توان به سریال‌های تلویزیونی امام علی (ع) و مختار نامه اشاره کرد. متاسفانه او در تاریخ هشتم آبان ماه 1399 بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

در مراسم ختم هنرمند کشورمان، کریم اکبری، پذیرایی از مهمانان توسط پک‌های ویژه پذیرایی پکتو انجام شد که تعداد آن‌ها به 300 بسته می‌رسید. پذیرایی از مهمانان در مراسم‌های ترحیم، امری بسیار وقت‌گیر و پر هزینه است. اما با تهیه پک‌های پذیرایی ویژه مراسم‌های ترحیم در وقت و هزینه‌ صرفه جویی می‌شود.

پدر محمد علیزاده

محمد علیزاده، یکی از مشهورترین خوانندگان، نوازندگان و ترانه سرایان کشور بوده که شهرت خود را در زمینه خوانندگی پاپ کسب کرده است. او فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرد و از سال 1391 به شهرت زیادی دست یافت. محمد علیزاده در خانواده‌ای فرهنگی بزرگ شده و پدر او معلم بود. این خواننده برتر کشور در آبان ماه 1400، در صفحه اینستاگرامش از فوت پدرش خبر داد. پذیرایی از مهمانان محمد علیزاده در مراسم ترحیم پدرش برعهده پکتو قرار داده شده بود.

با سفارش پک‌های آماده ویژه پذیرایی، پذیرایی از مهمانان در مراسم‌های مختلف به خوبی انجام می‌شود. اگر شما هم هنگام برگزاری مراسم ترحیم عزیزانتان، دغدغه تدارک اقلام پذیرایی مانند میوه، آبمیوه، شیرینی، حلوا و خرما را دارید، بهترین کار تهیه پک‌های آماده است. با تهیه این پک‌های آماده پذیرایی، مراسم ترحیم عزیزانتان به صورت بسیار شیک و آبرومندانه برگزار می‌گردد.

علی اکبر رمضانیان پور

دکتر علی اکبر رمضانیان پور، یکی از شخصیت‌های برجسته دانشگاه صنعتی امیر کبیر بود. او دوره دکترای خود را در انگلستان گذرانده و در سال 1375 به درجه استاد تمام در دانشگاه صنعتی امیر کبیر رسید. وی همچنین معاون و عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان، رئیس دانشکده عمران دانشگاه صنعتی امیر کبیر، استاد دانشگاه اتاوا کانادا و محقق ارشد مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن تهران بود. متاسفانه او در اردیبهشت سال 1400 درگذشت. طبق گفته‌ها علت فوت او سکته قبلی بوده اما در هیچ منبع موثقی در این خصوص صحبت نشده است. پکتو، میزبان پذیرایی از مهمانان خانواده ایشان در مراسم ترحیم وی بود.

پکتو، پک‌های پذیرایی ویژه مراسم ترحیم را در دو شکل بسته‎بندی ارائه می‌دهد. در حالت اول، 3 تا 6 آیتم پذیرایی داخل کیسه‌های زیپ کیپ مشکی قرار داده می‌شوند که دسته داشته و حمل آن برای مهمانان راحت‌تر خواهد بود. در حالت دوم، بسته‌ها در قالب باکس‌هایی مقوایی ارائه شده که ظاهری بسیار شیک و فاخر دارند. همچین امکان اضافه کردن روبان مشکی به بسته‌های مقوایی وجود دارد.

برادر محمد علی فردین

محمد‌ علی فردین، بازیگر سرشناس ایرانی در دوران قبل از انقلاب بود. او بعد از انقلاب هم فعالیت خود را در سینما ادامه داد. آخرین فیلم او در سال 1361 روی پرده سینما رفت و بعد از آن ممنوع‌ الکار شد. وی در سال  1379 در سن 69 سالگی به دلیل سکته قلبی از دنیا رفت. محمد علی فردین دو برادر با نام‌های عباس و ایرج داشت که یکی از آن‌ها 4 سال قبل در گذشت. مسئولیت پذیرایی از مهمانان در مراسم ترحیم برادر محمد علی فردین، بر عهده پکتو بود.

پکتو، ارائه‌دهنده انواع پک‌های پذیرایی برای مراسم ترحیم

علاوه بر افرادی که در این مطلب درباره‌شان صحبت کردیم، افراد سرشناس دیگری نیز در کشورمان هستند که پس از فوت‌شان، پک‌های پذیرایی از مهمانان در مراسم ترحیمشان توسط پکتو تدارک دیده شده است. قطعا برگزاری یک مراسم ترحیم خوب و آبرومندانه برای همه افرادی که عزیزی را از دست داده‌اند، از اهمیت بالایی برخوردار است. همانطور که در متن اشاره کردیم، خانواده‌ی این افراد سرشناس برای پذیرایی از مهمانان در مراسم ختم عزیزشان به پکتو اعتماد کرده‌ و پاسخ اعتمادشان را گرفته‌اند.

اگر شما نیز مراسم ترحیم یکی از اعضای خانواده یا نزدیکان‌تان را پیش رو دارید، فقط کافی است که تعداد مهمان‌ها و تاریخ و ساعت مورد نظرتان برای برگزاری مراسم به ما اعلام کنید. در مرحله بعدی، اقلامی که ترجیح می‌دهید در بسته‌های پذیرایی قرار گیرند را انتخاب و تعیین کنید. سپس پک‌های آماده پذیرایی ویژه مراسم ترحیم را در روز و ساعت مشخص شده، تحویل خواهید گرفت. با این کار علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌، مراسم آبرومندانه‌ای را برگزار خواهید کرد.

برای دیدن اطلاعات تکمیلی، صفحه پک ترحیم را ببینید.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

دیدگاه خود را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

دیدگاهی ثبت نشده است.
با ما تماس بگیرید