پکیج پذیرایی
Rate this post

پکیج پذیرایی پکتو چیست؟

پکتو سامانه‌ای هوشمند برای سفارش و خرید اینترنتی بسته پذیرایی میوه و اقلام خوراکی برای مراسم‌های شماست. شما می توانید برای یک میزبانی ایده‌آل و آبرومند، میهمان پک پذیرایی تیم پکتو باشید. از آن‌جایی که پذیرایی از مهمان از دیرباز تاکنون در فرهنگ ما ایرانیان بسیار حائز اهمیت بوده، تمام سعی پکتو بر این است که با ارائه این بسته پذیرایی، مراسم‌های شما آبرومند و درخور یک میزبانی ایرانی ایده‌آل باشد. پکیج پذیرایی همایش، پکیج پذیرایی مراسم ختم و مجالس ترحیم، پکیج پذیرایی جلسه دفاع پایان نامه، پکیج پذیرایی تور گردشگری و پکیج پذیرایی مهمانی‌ها را به دلخواه در وبسایت پکتو بچینید و بسته پذیرایی شیک و زیبای خود را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در محل برگزاری مراسم تحویل بگیرید. و یا برای مشاوره با کارشناسان ما با شماره تلفن 77357788 تماس بگیرید.

پکیج پذیرایی
بسته پذیرایی

 

نحوه پذیرایی همایش
نشست برگزار کنندگان نمایشگاه INOTEX

 

بسته های پذیرایی همایش
همایش بین المللی موسسه علامه دهخدا

آسودگی خاطر از کیفیت پکیج پذیرایی و برگزاری مراسم

از آنجایی که فروش میوه بسته بندی شده و شستشو شده در کمتر جایی صورت می گیرد و در عین حال خرید، شستشوی بهداشتی میوه‌ها، بسته‌بندی، حمل‌و‌نقل و آماده‌سازی پکیج پذیرایی میوه و اقلام خوراکی وقت قابل توجهی را از میزبان می گیرد، با سفارش آنلاین پک پذیرایی یا تماس تلفنی با شماره 77357788 این امور را به عهده تیم پکتو بگذارید و با آسودگی خاطر به سایر امور مهم مراسم خود رسیدگی نمایید.

پکیج پذیرایی پکتو شامل تمامی اقلام خوراکی مورد استفاده در انواع مراسم‌هاست.

انواع میوه دستچین شده، انواع کیک، نوشیدنی‌های متنوع، ساندویچ کلاب، انواع آجیل و خشکبار درجه یک تواضع، تنقلات و… در بسته‌بندی‌های بهداشتی و دوستدار محیط زیست پکتو به صورت پک پذیرایی تک‌نفره ارائه خواهند شد.

پک پذیرایی ترحیم
پکیج پذیرایی ترحیم

 

پک میوه مراسم ختم
یک نمونه پکیج پذیرایی پَکِتو

 

بسته های پذیرایی میوه ترحیم
بسته های پذیرایی میوه ختم
پک بسته بندی پذیرایی
پک بسته بندی پذیرایی

بسته میان وعده سالم دانش آموزی

همچنین پکتو به منظور رفاه حال مدیران مدرسه و اولیای دانش‌آموزان، بسته میان وعده سالم دانش آموزی را با عنوان “نون و قلم” به صورت روزانه در مدارس توزیع می‌کند. این پک تغذیه سالم دانش آموزی شامل همه مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و پویایی بدن است. لقمه خانگی، کیک غنی شده با روی، انواع شیر غنی شده با ویتامین دی و کلسیم، آجیل و مغز خشکبار درجه ۱ تواضع و انواع میوه‌های تازه و دستچین شده از محتویات پک میان وعده دانش آموزی (نون و قلم) است. آبمیوه ها و کیک‌های صنعتی که سرشار از مواد افزودنی و قند است، در پک تغذیه سالم دانش آموزی “نون و قلم” جایی ندارند. مدیران محترم مدارس می‌توانند جهت سفارش هفتگی پکیج میان وعده دانش‌‌آموزی از طریق مراجعه به صفحه ویژه مدارس در وبسایت پکتو  و یا تماس با کارشناسان ما اقدام نمایند.

توزیع تغذیه دانش آموزان نون و قلم در یک مدرسه
توزیع پک تغذیه سالم دانش آموزان
پک میوه
پک پذیرایی
بسته های پذیرایی میوه
پک میوه

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

دیدگاه خود را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

دیدگاهی ثبت نشده است.
با ما تماس بگیرید