Rate this post

همه ما تا به حال چیزهایی درباره برگزاری همایش شنیده‌ایم یا حداقل در یک یا چند همایش شرکت کرده‌ایم. هدف اصلی از برگزاری همایش‌ این است که اطلاعات و طرز تفکرهای مختلف بین افراد تبادل شود. اما جدا از مطالب اصلی که در همایش‌ بیان می‌شوند، ارکان و آدابی وجود دارد که رعایت آن‌ها کیفیت برگزاری همایش را بالا‌تر می‌برد. یکی از این موارد، پذیرایی شیک و آبرومندانه از مهمانان حاضر در همایش است. بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و نام‌دار، پذیرایی از مهمانان خود در همایش‌ها را به پکتو سپرده‌اند که در این مطلب قصد داریم درباره آن‌ها صحبت کنیم.

هدف از برگزاری همایش چیست؟

همانطور که اشاره کردیم، در همایش‌ها، شرایطی مهیا می‌شود تا افراد بتوانند اطلاعات و دانش خود را در زمینه خاص و معینی باهم تبادل کنند. نتیجه‌ی این تبادل، چیزی جز تحول و رشد مثبت جوامع نیست. به طور کلی، همایش شامل میزبانان، سخنرانان و مهمانانی می‌شود که در همایش شرکت می‌کنند. ما در این مقاله قصد بررسی مفهوم همایش را نداریم بلکه به ارکان و آداب برگزاری آن خواهیم پرداخت.

پذیرایی از مهمان‌ها؛ یکی از مهم‌ترین موارد در همایش‌ها

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های برگزاری همایش، پذیرایی از مهمانان است. گاهی این پذیرایی در قالب یک وعده غذایی کامل انجام می‌شود و گاهی هم به پذیرایی با یک لیوان چای، میوه، شیرینی و خوراکی‌هایی از این قبیل بسنده می‌کنند. در حالت دوم، ممکن است پذیرایی بسیار جزئی به نظر برسد اما می‌توان با یک برنامه‌ ریزی خوب، به نحوی عالی از مهمانان پذیرایی کرد. تدارک دیدن اقلام مختلف و متنوع برای پذیرایی از مهمان‌ها یک امر وقت‌گیر و اغلب پرهزینه است. اما در حال حاضر و با روی کار آمدن استارتاپ‌هایی مانند پکتو، مشکل پذیرایی از مهمانان به راحت‌ترین شکل حل شده است.

فقط کافی است که پس از برنامه‌ریزی برای زمان و محل برگزاری همایش، تعداد مهمان‌ها را به ما اعلام کنید. سپس تمام آیتم‌هایی که برای پذیرایی از مهمانان خود در نظر دارید را انتخاب کنید و کار شما تمام است! پکتو، پک‌های آماده ویژه پذیرایی در همایش را به تعداد مهمان‌هایتان برای شما آماده کرده و در زمان و محلی که از پیش تعیین کرده‌اید، به دست شما می‌رساند.

همایش‌های مهمی که پکتو عهده دار پذیرایی مراسمشان بوده

قطعا نحوه و کیفیت پذیرایی از مهمان‌های همایش برای هر میزبانی اهمیت بسیاری دارد. چراکه همین پذیرایی بعد از مراسم، باعث می‌شود که مهمان‌هایی که در همایش شرکت‌ کرده‌اند، مراسم شما را بهتر و با جزئیات بیشتری به خاطر بسپارند. سازمان‌های مهم و مطرحی وجود دارند که پذیرایی مراسمشان را به پکتو سپرده‌اند. در ادامه، برخی از آن‌ها را معرفی کرده و جزئیات پک‌های ویژه پذیرایی پکتو را با هم بررسی می‌کنیم.

همراه اول

همراه اول، اولین شرکتی بود که عرضه رسمی سیم‌کارت در کشور ایران را آغاز کرد. این شرکت در سال 1373 با شرکت مخابرات ایران، فناوری تلفن همراه را در شهر تهران راه انداخت. همراه اول در 5 دوره پیاپی، بالاترین رتبه اپراتوری در ایران را به دست آورده و بالاترین نشان جایزه ملی مدیریت مالی ایران را از آن خود کرده است. قطعا چنین شرکت‌ بزرگی، هنگام برگزاری مراسم‌ها و همایش‌های خود، مسئولیت مهمی در قبال پذیرایی از شرکت کنندگان دارد. با این وجود، همراه اول پذیرایی از مهمانان مراسم خود را به پکتو واگذار کرده است. چراکه پکتو با آماده‌ سازی پک‌های ویژه پذیرایی در همایش، کمک زیادی در جهت برگزاری یک همایش شیک و آبرومندانه می‌کند.

سازمان حفاظت از محیط زیست

عملکرد سازمان حفاظت از محیط زیست کشور از نام آن مشخص است. این سازمان وظیفه دارد تا از اکوسیستم‌های طبیعی کشور محافظت کرده و اثرات منفی که از پیش در محیط زیست به وجود آمده را از بین برده و ترمیم کند. اولین افراد در سلسله مراتب ساختار تشکیلاتی این سازمان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان هستند. بنابراین همایش‌هایی که با میزبانی سازمان حفاظت از محیط زیست در کشور برگزار می‌شوند، از اهمیت بالایی برخوردارند.

پکتو به دلیل کیفیت بسیار خوبی که در کار خود اعمال کرده، افتخار پذیرایی از مهمانان در همایش‌ها و مراسم‌هایی که از سمت این سازمان برگزار شده را داشته است. لازم به ذکر است که ما تمام تلاش خود را در ارائه خدمات با بهترین کیفیت به کار می‌گیریم. این موضوع سبب شده که بسیاری از سازمان‌های مهم دولتی و غیردولتی، مسئولیت پذیرایی از مهمانان در مراسم‌های مختلف را به ما بسپارند.

جشن فارغ التحصیلی دانشگاه شریف

در اغلب جشن‌های فارغ التحصیلی که در دانشگاه‌های مختلف برگزار می‌شوند، مهمانان و شرکت‌کنندگان زیادی وجود دارند. جشن فارغ التحصیلی از دانشگاه‌، یکی از مهم‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین روزهای تمام زندگی هر فرد است. پذیرایی از مهمانان یکی از موارد بسیار مهم در برگزاری این جشن‌ها به شمار می‌آید. در جشن‌های فارغ التحصیلی دانشگاه، معمولا تدارک پذیرایی در قالب فینگرفود یا پک‌های آماده پذیرایی انجام می‌شود. زیرا پذیرایی همراه با شام یا ناهار، هزینه زیادی در بر داشته و پرداخت چنین هزینه‌هایی برای بسیاری از افراد معقول و قابل انجام نیست.

یکی از خدماتی که پکتو به مشتریان خود ارائه می‌دهد، آماده کردن پک‌های ویژه پذیرایی برای جلسات دفاع پایان‌نامه و جشن‌های فارغ التحصیلی است. فقط کافی است آیتم‌هایی که برای پذیرایی از مهمانان خود در جلسه دفاع یا جشن فارغ التحصیلی در نظر دارید را به همراه محل و زمان برگزاری جشن مشخص کنید. پکتو، باکس‌های مقوایی بسیار شیکی را با محتویات مورد نظر شما آماده کرده و در زمان مقرر به شما تحویل می‌دهد. دانشگاه شریف به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های سراسر ایران، مسئولیت آماده سازی پک‌های پذیرایی خود که برای جشن‌های فارغ التحصیلی تدارک می‌بیند را به پکتو سپرده است.

بیمارستان میلاد

یکی از خدماتی که سازمان تامین اجتماعی بر اساس تعهدات قانونی خود به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد، تحت پوشش قرار دادن خدمات درمانی آن‌هاست. این سازمان برای تکمیل تعهدات خود، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد را در شهر تهران بنا کرده تا بتواند خدمت رسانی به افراد بیمه شده را بهترین شکل انجام دهد. بیمارستان هزار تخت خوابی میلاد، فعالیت خود را در سال 1380 و تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی آغاز کرده و خدمات خود را به صورت رایگان به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه می‌کند.

بیمارستان‌هایی مانند: میلاد، پیامبران، رازی، علی اصغر و بسیاری از بیمارستان‌های سرشناس دیگر که همایش‌هایی در راستای گسترش اهداف خود برگزار می‌کنند، مسئولیت آماده سازی پک‌های پذیرایی برای مهمانان خود را به پکتو سپرده‌اند. چرا که اطمینان دارند این اعتماد نتیجه درستی داشته و پذیرایی از مهمانان‌شان کاملا آبرومندانه به انجام خواهد رسید.

پکتو، بهترین انتخاب برای پذیرایی از مهمانان شما

علاوه بر سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌ها و بیمارستان‌هایی که درباره هرکدام صحبت کردیم، شرکت‌ها و سازمان‌های نام‌آور بسیاری هستند که پکتو عهده دار پذیرایی مراسم‌شان بوده است. بانک سپه، بانک پاسارگاد، شرکت سازه گستر سایپا، کارخانه روغن بهار، بانک آینده، نمایشگاه اینوتکس، پارک فناوری پردیس، مترو تهران و حومه، دانشگاه شهید بهشتی، بیمارستان امام خمینی و بسیاری از سازمان‌های سرشناس دیگر نیز با پکتو همکاری داشته‌اند.

پکتو با در نظر گرفتن بهترین کیفیت برای خدمات خود، توانسته اعتماد شمار زیادی از سازمان‌ها را کسب کرده و عهده دار پذیرایی مراسم‌شان باشد. چراکه ارائه پک‌ پذیرایی با ظاهری شیک و کیفیت بالا (هم از نظر بسته بندی و هم محتویات)، قطعا کمکی بسیار مهم در راستای برگزاری هرچه بهتر همایش‌ها، سمینارها، جلسات دفاع، جشن‌ها و سایر مراسم‌ها خواهد بود.

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

دیدگاه خود را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

دیدگاهی ثبت نشده است.
با ما تماس بگیرید