پک پذیرایی
Rate this post

بسته پذیرایی چه اهمیتی دارد؟

مهمترین موضوع در مصرف مواد غذایی توجه به سلامت و امنیت مواد غذایی و البته کیفیت بسته پذیرایی است. در امنیت مواد غذایی بهداشت و پیشگیری از آلودگی مواد غذایی بسیار مهم است. بسته‌بندی، از مواد غذایی در مقابل نفوذ عوامل خارجی محافظت کرده و خواص داخلی آن را حفظ می‌نماید. با توجه به اهمیت بسته‌بندی در کاهش فساد مواد غذایی و تاثیر آن بر روی سلامت محصول و محیط زیست، توجه به همۀ جوانب تهیۀ آن بسیار ضروری است.

بسته بندی از نقطه نظر جذاب نمودن ظاهر بسته پذیرایی و بازار‌پسند کردن آن نیز اهمیت زیادی دارد.

بسته پذیرایی همایش
بسته پذیرایی همایش بین المللی موسسه علامه دهخدا

انواع بسته بندی

برای بسته بندی معمولا از مواد گوناگونی از قبیل پلاستیک، فلزات، شیشه، پاکت و … استفاده می‌شود.

استفاده از پلاستیک برای بسته بندی مواد غذایی در سال‌های اخیر افزایش روز‌افزونی داشته است. ولی مشکل اساسی در مصرف آنها اين است که سالهای بسيار زيادی طول می‌کشد تا پلاستيک تجزيه شده و بازيافت شود و به محیط زیست بازگردد. يقيناً همۀ ما تصاوير ناخوشايند انبوه بسته‌ها و کيسه‌های پلاستیکی را در طبيعت ديده‌ايم که به یکی از مشکلات زیست محیطی تبدیل شده است.

لذا توجه به حفظ محیط زیست و زمین پاک یکی از مهمترین اصول گروه پکتو است.

پک میوه ختم پکیج پذیرایی
یک نمونه پک میوه پکتو پکیج پذیرایی

 

چگونه بسته پذیرایی مراسم پَکِتو را سفارش دهیم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت پکتو و یا تماس با شماره تلفن 77357788 و مشاوره رایگان با کارشناسان پکتو، بسته پذیرایی را به همراه اقلام داخل آن متناسب با مراسم خود سفارش دهید و در زمان ومکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

 

بسته پذیرایی پکتو
بسته پذیرایی جدید

بسته پذیرایی پکتو ضمن رعايت اصول بهداشتی، دوستدار محيط زيست بوده و قابليت بازگشت‌پذيری سريع به محیط زیست را دارد.

اين بسته پذیرایی در عين حال بسيار شکیل، زيبا و جذاب است. همچنین جلوه خاص و منحصربه‌فردی به مراسم شما می بخشد. فرآیند تولید این بسته ها در ایران صورت می گیرد و با استفاده از آنها به تولید ملی و اشتغال زایی نیز کمک خواهد شد. بسته پذیرایی پکتو از استحکام خوبي برخوردار است که مانع آسيب‌ديدن و آلودگی اقلام پذیرایی داخل آن می‌شود. این بسته ها برای استفاده در مراسم سمينار، همايش، جلسه دفاع پايان نامه، مجلس ترحيم، کارگاه آموزشی و نیز ميان وعده دانش آموزان مناسب است.

شرکت کنندگان در مراسم شما پس از دریافت این پکیج‌های پذیرایی خوشمزه یقیناً حس خوبی خواهند داشت.

بسته های پذیرایی میوه
پک میوه
پک میوه
پک پذیرایی

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

دیدگاه خود را در مورد این مطلب برای ما بنویسید

دیدگاهی ثبت نشده است.
با ما تماس بگیرید